onsdag, november 21, 2007

Match på lördag! Lokomotiv AC - Kaninburen FC

Då var det dags igen, avspark på lördag 18.25. Lokomotiv är seriens nästjumbo, så nu har vi chansen att vända på den nedåtgående spiralen. Bara vi jobbar för varandra! Inga andra gör det ju som bekant. Vilka spelar, förutom lagets nye kapten i målet?

OBSERVERA! Lokomotiv spelar i blått, och har "hemmaplan". Jag tar alltså med 10 stycken gröna västar. Ta gärna med en vit t-shirt att spela i, så slipper vi att de blå kanintröjorna lyser igenom.

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är med!

onsdag, 21 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

jag är med! nu jävlar ska vi bryta trenden. För Johar och vår nye kapten!

onsdag, 21 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag är med och supertaggad!

onsdag, 21 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag kan inte.

onsdag, 21 november, 2007  
Blogger Johar said...

Jag är tyvärr borta en tid framöver.
Funderar över min framtid efter styrelsens beslut.

onsdag, 21 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag är med.

onsdag, 21 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Om vi inte vinner på lördag så får vända oss hit för terapi:

Sveriges Kaninavelsföreningars Riksförbund
Sveriges Kaninavelsföreningars Riksförbund samlar kaninavelsföreningar från hela landet. www.skaf.info

Sveriges Kaninhoppares Riksförbund
Förbundet samlar olika kaninhoppningsklubbar och arrangerar varje år svenska mästerskap i kaninhoppning. www.skhrf.com

onsdag, 21 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag är med.

torsdag, 22 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag är med. Nu vänder det för KFC.

torsdag, 22 november, 2007  
Blogger kalle said...

Jag kan tyvärr inte.

fredag, 23 november, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home