fredag, november 09, 2007

Kaninburens förlorade heder - match lör 17 nov!

Avspark 17.50. Match mot Borat United (ett lag med smala män i mustasch får man förmoda).

Snälla, söta, rara, gulliga ni - försök att berätta om ni kan spela eller inte i så god tid som möjligt.
Så att jag slipper hålla på med sms-kedjor och sen reservraggning.

Med gråten i halsen tvingas jag konstatera att jag inte kan vara med denna gång heller.
Masse får tar över kaptensplikterna ännu en gång.
Mina tankar kommer att vara med er nästa lördag, som alltid.

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag kan tyvärr inte vara med denna match heller. Kommer igen till nästa.

måndag, 12 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag spelar på lördag

måndag, 12 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer med största sannolikhet ej kunna vara med. Har ett årsmöte på lördagen. Men, om vi blir klara tidigare än tänkt kastar jag mig givetvis iväg till sporthallarna.

måndag, 12 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr, tyvärr. Ingen andreas denna lördag. Lycka till!

tisdag, 13 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

nej, är tyvärr upptagen.
Kämpa och vinn tillbaka vår förlorade heder!

tisdag, 13 november, 2007  
Blogger Magnus said...

Magnus kommer också, om vi ens blir ett lag.

onsdag, 14 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer.

onsdag, 14 november, 2007  
Blogger kalle said...

kan tyvärr inte vara med på lördag. å ursäkta sent inlägg.

torsdag, 15 november, 2007  
Blogger Johar said...

Ola är också borta.
Skit och helvete.
Det får bli sen reservraggning denna vecka också.
Jag skickar ut ett mail. Fråga gärna vänner och bekanta.

torsdag, 15 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Vi snackade igår på den glest besökta träningen om fler som kunde vara med på lördag. Skulle kolla med min bror Emil om han kunde. Han spelar klockan 16 i ett annat lag men han är lite osäker på om foten håller för två matcher. Om det är till nån hjälp finns han som ett 50-procentigt alternativ att ringa vid cirka 17 (lördag) på 0706-320224. Lycka till.

fredag, 16 november, 2007  
Blogger Johar said...

Martin Sandelin kommer.
Fyra personer hittills, alltså. Återkommer.
Om jag tvingas till sen reservraggning en gång till så hoppar jag av som lagkapten.
Så är det.

fredag, 16 november, 2007  
Blogger Johar said...

Fredrik Danielsson är också med.
Fullt lag nu.

fredag, 16 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Jag tar med mig en polare också.

Tobbe, en kalhjässad fd fotbollstalang från Norrköping...

Så nu har vi en avbytare också!

fredag, 16 november, 2007  
Blogger Johar said...

Jeroen, hårdför back i Arenas lag, är också med.
Minst 7 spelare alltså...
Lycka till, ungdomar.

fredag, 16 november, 2007  
Anonymous Anonym said...

Nu på morgonen har Tell och hans bror Thord tackat ja. Två kraftfulla spelare, som varit med och spelat ute en del.

lördag, 17 november, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home