torsdag, augusti 30, 2012

Bakom Eriksdalshallen 15.00 Söndag 2 September


*Vilka är med?

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är med. Olivier

torsdag, 30 augusti, 2012  
Anonymous Mats said...

kommer

torsdag, 30 augusti, 2012  
Anonymous Robert said...

Jag spelar om vi blir minst 8!

torsdag, 30 augusti, 2012  
Anonymous Anonym said...

På väg hem till STH under söndagen. kan inte lova spel nu men uppdterar under söndagen. VILL absolut spela Thomas H

torsdag, 30 augusti, 2012  
Anonymous Martin H said...

Jag kommer

torsdag, 30 augusti, 2012  
Anonymous Sebastian said...

Jag kommer gärna / Sebastian

fredag, 31 augusti, 2012  
Anonymous Sebastian said...

Hej,

Blir träningen av i morgon? Är vi tillräckligt många?

/Sebastian

lördag, 01 september, 2012  
Anonymous Mattias said...

hej! Jag är med ifall det behövs för att bli åtta pers!

...MEN! Var egentligen uppbokad på annat. Om ni blir åtta utan mig kanske jag håller fast vid min ursprungliga plan och gör annat skoj.


lördag, 01 september, 2012  
Blogger andreas said...

Snyggt!! Kalle är också med så det blir spel

lördag, 01 september, 2012  
Anonymous Robert said...

Mattias, det är osäkert om Tomas hinner hem för spel så kom gärna!!!

lördag, 01 september, 2012  
Anonymous Anonym said...

Jag skall försöka komma.
Krockar dock med min boxningsträning. Vilket bör jag välja? Känns som båda behöver tränas på.
/hampus

lördag, 01 september, 2012  
Anonymous Robert said...

Hampus, för en fotbolsmålvaktl ingår boxning men i boxning finns ingen fotboll. Valet är enkelt kom hit :)

lördag, 01 september, 2012  
Anonymous Anonym said...

jag är hemma och spelar kl 1500
hls thomas H

söndag, 02 september, 2012  
Blogger Magnus said...

Jag kommer - om sexåringen känner sig tillräckligt trygg på kompisens kalas och kan lämnas kvar utan sin far. Insh'Allah.

söndag, 02 september, 2012  
Anonymous Sebastian said...

Hej,

Är det ngn som kommer vars telefonnr man kan få, ifall man inte hittar?

Mitt nr är 0709 - 556 120

söndag, 02 september, 2012  

Skicka en kommentar

<< Home