lördag, april 21, 2012

Träning bakom Erikdahlshallen Söndag 22 April kl 15.00

8 Comments:

Blogger Emil Rossling Larsson said...

jag kan inte/emil

lördag, 21 april, 2012  
Anonymous mats said...

spelar gärna

lördag, 21 april, 2012  
Anonymous Anonym said...

Jag kan inte
/Robert

lördag, 21 april, 2012  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer. Olivier

lördag, 21 april, 2012  
Anonymous Anonym said...

Om vi blir lite folk kan jag nog få med mig min brorsa som är i stan i morgon.
Men återkommer i morgon om det.
//Mattias

söndag, 22 april, 2012  
Anonymous Anonym said...

Vår har alla försvunnit? Vi är än så länge 3-4. Måste tyvärr planera min dag och avstå för idag. Hoppas vi ses nästa söndag. Olivier

söndag, 22 april, 2012  
Anonymous mats said...

Hmm, lite trög start på vårsäsongen... Nästa vecka kanske blir bättre. Jag får väl springa en vända istället.

söndag, 22 april, 2012  
Anonymous Anonym said...

Är bortrest nästa vecka.
Men det vore kul om vi kan fortsätta spela på skoj nån dag i veckan även efter korpen startat tycker jag
//Mattias

söndag, 22 april, 2012  

Skicka en kommentar

<< Home