tisdag, november 10, 2009

INOMHUSFOTBOLL, fre den 13 nov 21-23

Snart har det gått två veckor sen den succébetonade inomhuspremiären, och på fredag är det dags igen. Liljeholmshallen är arenan, om nu någon har missat det.

På utomhusfotbollen i söndags tillämpades handuppräckning om närvaro denna fredag, så vi är redan en hel drös spelklara, nämligen:

Magnus
Jesper M
Olivier
Thomas H
Thomas J
Erik
Mattias
Gellert
Peter
Ola

Det gör tio man, så vi behöver minst fem till för att få tre lag och snabba matcher!

9 Comments:

Blogger Johar said...

kommer

tisdag, 10 november, 2009  
Anonymous Anonym said...

kommer och svettas.

tisdag, 10 november, 2009  
Anonymous Jesper O. said...

SÅklart!

tisdag, 10 november, 2009  
Blogger Lorenzo said...

Hallå, jag kommer gärna o "provspelar" på fredag och tar med mig 200kr.
MVH Lorenzo

tisdag, 10 november, 2009  
Blogger Eduardo Galindo said...

Yo juego,
Eduardo.

onsdag, 11 november, 2009  
Anonymous Anonym said...

Jag vill vara med om jag får. Måste bara fixa skor så att jag kan göra annat än bredsidor och strumprullare.
/Martin H

torsdag, 12 november, 2009  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer

Mvh,
Nico

torsdag, 12 november, 2009  
Anonymous Anonym said...

Tar även med mig pengarna.

Mvh,
Nico

torsdag, 12 november, 2009  
Anonymous Masse said...

Du är ju med i grundtruppen, Martin H, så det är klart att du är välkommen. Den andra Martin kommer också, även han förhoppningsvis med nya skor. Då är vi 18 man! Ett drömantal för den som trots allt vill byta ibland.

fredag, 13 november, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home