tisdag, oktober 27, 2009

FOTBOLL INOMHUS den 30 oktober 21:00

Hej! Då var det premiärdags för inomhusgänget. Jag vet några stycken som har förhinder under detta första tillfälle, så anmäl er gärna tidigt under veckan! På så vis kan vi försöka greja ersättare i händelse av att vi blir färre än tio personer.

Som tidigare meddelat spelar vi denna säsong i Liljeholmshallen.

Väl mött på fredag kväll! Thomas Hall har utlovat bärs som sportdryck under sista halvtimmen, så det blir lite fredagsmys ändå.

För den som är ovan vid bloggsystemet, om nu någon är det, så anmäl er genom att lämna en kommentar till denna bloggpost. Skriv helst inte: "Jag kommer! /Anonymous". I övrigt kan ni skriva vad ni vill.

/Masse

16 Comments:

Anonymous Erik said...

Jag missar premiären.

tisdag, 27 oktober, 2009  
Blogger Magnus said...

Jag kommer.

tisdag, 27 oktober, 2009  
Blogger Johar said...

Jag kan inte spela denna fredag.

tisdag, 27 oktober, 2009  
Blogger Jens Lindkvist said...

Hej!

Några av oss i CA är så klart jätteintresserad av att få haka på er här då och då om tillfälle uppstår/ni saknar folk.

Hör gärna av er om ni behöver förstärkning i god tid så ordnar vi fram folk :)

M v h,
Jens

tisdag, 27 oktober, 2009  
Anonymous Martin said...

Martin S kommer.

tisdag, 27 oktober, 2009  
Anonymous Jesper O. said...

Jag spelar på fredag!
_ Jesper O.
Har någon västar?

tisdag, 27 oktober, 2009  
Anonymous Thomas J said...

Jag spelar. Har vi boll?

tisdag, 27 oktober, 2009  
Anonymous Jesper said...

kommer

tisdag, 27 oktober, 2009  
Blogger Magnus said...

Meddelande till Jens från CA: kan inte du mejla din adress och telefonnummer till mig, Magnus L, på magnus.lassker@gmail.com? Tack!

onsdag, 28 oktober, 2009  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer,
/Martin H

onsdag, 28 oktober, 2009  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer.
//Nico

onsdag, 28 oktober, 2009  
Blogger Oliv said...

jag kommer.

onsdag, 28 oktober, 2009  
Blogger Robert said...

Tyvärr är jag snuvig, tackar nej till spel denna fredag.
Ha de så kul!!

onsdag, 28 oktober, 2009  
Blogger olabo said...

I´ll be there.

torsdag, 29 oktober, 2009  
Anonymous Mattias said...

Jag kommer...

torsdag, 29 oktober, 2009  
Blogger Magnus said...

Nu är vi tolv man ikväll, om man räknar oanmälda Thomas Hall - men han har ju lovat att köpa bärs, så han får lov att komma. En avbytare per lag + tillfälle till vila när man vaktar kassen - det är upplagt för drömpremiär!

fredag, 30 oktober, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home