torsdag, september 18, 2008

Fotboll sön 21 sep 15.00

..bakom Eriksdalshallen.

14 Comments:

Blogger Johar said...

Tänkte försöka mig på en comeback efter tåfrakturen.
Om ingen stämplar mig över foten så ska det nog gå bra....

torsdag, 18 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

kommer. ska akta tån...

torsdag, 18 september, 2008  
Blogger Eduardo Galindo Navas said...

Jag kommer 21 sep.

Do not forget this.
Hola chicos,

My written swedish is not so good, please I hope everyone understand me. In any case, if you answer in swedish, I can understand. chikigalindo@hotmail.com
As you know, during our trip to Berlin we were talking about travelling to Spain, Andalucia, Cadiz, for playing against spanish journalist people.
I sent to you different emails with information about that team and about the possibility to go there this autumn.
Now is the moment for doing the organisation.
Then, first step, I need to know how many people can and want go to Spain.

Until now, we are only 4.
1-Emil Larsson
2-Thomas Hall
3-Peter Lindblom
4-Eduardo Galindo

Gracias,

Eduardo, un amigo.

torsdag, 18 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer.

torsdag, 18 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

bortrest med minimal chans att faktiskt hinna hem i tid. Säger nej
men kanske dyker upp/ Thomas H

torsdag, 18 september, 2008  
Blogger Eduardo Galindo Navas said...

Can I take a friend from Spain to play on sunday? He is visiting me and he would like to play.

Eduardo.

torsdag, 18 september, 2008  
Blogger Tankegods said...

Jag kommer

fredag, 19 september, 2008  
Blogger Johar said...

Eduardo - claro que puede venir, tu amigo..
Christian Catomeris kommer oxå.

lördag, 20 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

jag spelar
/andreas

lördag, 20 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

kommer

lördag, 20 september, 2008  
Blogger Oliv said...

je viens

söndag, 21 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

Kommer. Till Cadiz oxå om tiden passar. 8 o 9 november? Viktor

söndag, 21 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

jag spelar idag

söndag, 21 september, 2008  
Anonymous Anonym said...

Thomas J anmäler sig för tjänstgöring i Kaninburens söndagsarmé.

söndag, 21 september, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home